pondělí 2. července 2012

Alcina Royal Haar-Packung

Ještě poslední příspěvek dneska. Mám nějak podezřele moc času :-) Bude se týkat opět kosmetiky Alcina (ještě si zde přečtete spoustu recenzí na tuto kosmetiku). Jak už jsem psala v prvním příspěvku, jde o profesionální vlasovou a tělovou kosmetiku, takže jí seženete například u vašich kadeřníků nebo kosmetiček. Ale jde jí sehnat také v lékárnách a na internetu. Já jí mám moc ráda, protože opravdu funguje a splňuje vše, co výrobci slibují. Alespoň v mém případě :-)

Dnes jde o vlasovou masku ROYAL HAAR - PACKUNG. Jde o zlatou luxusní Alcina řadu. Je opravdu úžasná! Pro moje melírované vlasy jsou to opravdové lázně :-) Vlasy jsou lehoučké, hebké, krásně voní, úplně lehce se rozčesávají.... Když si ji jedno umytí dáte na vlasy, tak ještě po dalším umytí funguje a vlasy nepotřebují další péči. Opravdu mi moc vyhovuje a teď, když vlasům dává hodně zabrat sluníčko a horka, je pro mne nepostradatelná.


2 komentáře:

  1. Jsem barbar, že jsem o Alcině ještě neslyšela? Vypadá to zajímavě! :)

    http://game-of-shorts.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To určitě nejste :-) Asi s ní přijdete do styku jen právě v kadeřnických nebo kosmetických salónech. Tato značka je známá spíše ve farmaceutickém průmyslu a to pod názvem výrobce, což je Dr. Kurt Wolf. Značka Alcina je odnoš pro vlasovou a pleťovou kosmetiku. A možná právě proto, že má kořeny ve farmacii, je tak účinná :-)

      Vymazat