neděle 8. července 2012

Nail-art: razítkování

Hezký nedělní večer,

    dnešní příspěvek píšu tak trochu v afektu :-) Asi povím celý příběh, než se dostanu k jádru věci.
    Už dlouho jsem toužila pořídit si razítkovací sadu na nehty. Moc se mi líbilo jen tak jednoduše ozvláštnit a ozdobit si nehtíky... Nejprve jsem se dozvěděla o sadě od Nubaru. Tam mne ale nějaký čas odrazovala ta cena, když jsem ani nevěděla, jestli to s tím budu umět. Pak jsem zjistila, že tuto sadu má v nabídce také značka Essence. A ta cena! Nebylo co řešit. Tuším že stála něco kolem devadesáti korun. Takže jsem se rozhodla, že za každou cenu musím vyzkoušet tuto. Těšila jsem se jak malá holka. Jen obtíž pro mne byla jí sehnat. Na internetu vím že jeden čas byla (www.babybaby.cz). Teď už ale bohužel...měla jsem smůlu. Takže kde jinde? Ihned jsem využila nově založenou stránku Essence na facebooku a podala dotaz. Tam mi odpověděli, že ji seženu v každé drogerii Rossmann. Jenže další problém byl, že u nás tato drogerie není. Je tu jen DMko a tam je stojan Essence věčně vyprodaný a doplňují ho tak jednou za půl roku a ani limitky se sem všechny nedostanou... Takže jak se dostat do nejbližšího Rossmannu? Začalo dlouhé přemlouvání a vymýšlení různých záminek pro manžela, aby jsme se vydali do Českých Budějovic. Nakonec jsme jeli do "kina" :-) Razítkovací sadu jsem v drogerii ukořistila a v záchvatu radosti jsem rovnou nakoupila asi 4 destičky a všechny odstíny laků určených na razítkování.
      No přijeli jsme z kina a musela jsem to ještě ten večer hned vyzkoušet. A to jsem asi neměla dělat. Po hodině snažení jsem na nehet neobtiskla ani Ň. Z té destičky lak nešel pořádně setřít, pak se na to razítko nedařilo vůbec nic obtisknout....No navztekala jsem se u toho dost. Ještě musím podotknout, že v záchvatu štěstí jsem tam utratila za celý razítkování místo asi těch 90 Kč, myslím něco kolem 300 Kč. Proto můj záchvat vzteku byl ještě větší. Prostě to nešlo. No řekla jsem si, že to nechám na druhý den, až se uklidním. Ráno moudřejší večera že?
      Ale ráno žádná změna. Nešlo to stále stejně. Tak jsem vznesla další dotaz na facebook Essence. Tam se sesypalo hned několik odpovědí a divte se nebo, všechny dívky měly stejný problém jako já, prostě to nefunguje. To jste mi taky mohly říct dřív děvčata :-)




Na tom videu je to tak jednoduché..... Nebo máte někdo lepší zkušenost než já? Uvítám každou radu, jak na to :-)

9 komentářů:

  1. Jé ty máš super blog !! :)) Jinak já mám razítka, ale vůbec mi to nejde.. :( Mám nějaký kšuntky od vietnamců :(

    http://petulabook.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji :-) Tak to nakonec asi vyjde nastejno,škoda no :-(

    OdpovědětVymazat
  3. My máme doma také razítka od Essence...dala jsem je ségře k narozkám společně s laky na nehty a měla obrovskou radost, jaký mám super dárek. Ale přesně to, co popisuješ, se stalo i nám. Vůbec to nejde, je to největší kšunt a vyhozené peníze...Jak ale něco takového můžou prodávat???

    OdpovědětVymazat
  4. Noo...s tym uz asi nic nespravis, ale aspon vyuzi tie laky, co si si kupila a radsej si kup nejaku kvalitnejsiu sadu na razitkovanie :) Inak mas skvely blog, hned si ta pridavam k odberu, aby mi neunikol ani jeden clanok :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to je škoda, a já se těšila na nadšenou recenzi...i když v tom případě bych si razítka letěla hned koupit, takže ok, aspoň ušetřim ;-).
    Lovely blog! ;-)
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  6. Bohužel zatím nic dobrého říct nemůžu, taky mě to mrzí...

    OdpovědětVymazat
  7. o Essence pečiatkovej sade som tiež písala na svojom blogu ... a bola som veľmi nahnevaná, že som si to kúpila ... tiež som ich bombardovala na FB, že čo to majú za kvalitu ... a ich odpovede musite používať lak na to určeny ... no ja som práveže taký mala ... až raz som sa naštvala a použila som na to obyčajný lak kúpený v prahe na veľtrhu ... a čo sa stalo? razítko začalo fungovať ... krásne sa otláča ... skús to aj ty ... a ak máš záujem navštív aj môj blog :) budem len rada

    OdpovědětVymazat
  8. Máš na mysli tu razítkovací podložku, kam se nanáší lak, pak se setře a pomocí razítka plácne na nehet?? Tohle totiž od essence mám a normálně mi to funguje. Pak jsem ještě dokupovala jednu destičku s jinými motivy u vietnamců a tam jsem narazila - prostě to nešlo. Po veeeeelmi dlouhém zkoumání jsem přišla na to, že destička je přelepená tenkou folií, která opravdu nejde ani vidět. Takže za sebe radím zkontrolovat destičku, jestli na ní není folie. Já jsem si ze začátku byla jistá, že tam ta folie není, ale byla - tak moc byla nenápadná :)
    Wambi

    OdpovědětVymazat
  9. Já teda mám tady to obyč razítko od Essence jako není to 100% ale jinak jsem moc spokojená. Důležitý je podle mě lak - pigmentace a hustota a pak taky šikovné ruce ;).
    LenaČerge

    OdpovědětVymazat